Kategorie produktů   

Komentáře


před 3 týdny

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

20% 

  •   Nekomunikují

Objednal jsem zboží, sdělili mi, že jej nemají musí ho naskladnit. Po cca 14 dnech jsem se dotazoval, kdy bude naskladněno, bez odezvy , nekomunikují. Nakupoval jsem v minulosti cca 3x - vše bylo OK

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Vážený zákazníku,

bohužel nevždy jsme schopni odpovídat na e-mailu o víkendu, následující pracovní den jsme na Váš dotaz odpověděli.
Zboží bylo s dodáním do 14 dní již při objednání -> bohužel jsme nebyli schopni expedovat rychleji.

Děkujeme za Váš nákup
Tým levny3dtisk.cz
před měsícem

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

Bez připomínek

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před měsícem

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

10% 

Komunikace na bodu mrazu. Podle informací od přepravní služby byla zásilka vrácena z důvodu poškození při přepravě, ke mě nikdy nedorazila. Ani po cca. měsíci se nikdo z obchodu neozval ani nezrušil objednávku.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 2 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   Rychle vyřízené

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 2 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

10% 

Rozhodně nedoporučujeme a pokud, tak nic neplatit předem. Zboží, které mělo být dle popisu dodáno do týdne, jsme uhradili předem kartou a ani po měsíci jej nemáme. Komunikace ze strany obchodu minimální, po prvním dotazu (po cca 3 týdnech) z naší strany nás sice informovali o problému se zajištěním dodávky a nastínili nový termín, kdy by mělo být zboží odesláno, ale nestalo se tak. Na naši výzvu po více než měsíci, ve které odstupujeme od koupě a žádáme vrácení platby, však dosud žádná reakce. Telefonický kontakt na prodejce uveden na jejich webu není a mailová komunikace ze strany obchodu v tuto chvíli také není! Buďto se jedná o nezájem obchodu komunikovat se zákazníky a řešit problémy standardní cestou nebo se jedná o záměrně podvodné jednání. Protože jsme bezprostředně po této objednávce učinili ještě jednu a zboží dodáno bylo (na dobírku), budeme věřit, že je to je ta první varianta a že se zboží nebo vrácení platby jednou dočkáme... V TUTO CHVÍLI ROZHODNĚ NEDOPORUČUJEME!

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 2 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

20% 

Na stránkách už se mi několik dní zobrazuje platba jako přijatá, ale zboží zatím nebylo odesláno.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den,

pokud si objednaváte zboží které není skladem, tak bohužel nemůžeme okamžitě expedovat.
Proto zboží bylo odesláno po naskladnění.

Děkujeme za Váš nákup
Tým levny3dtisk.cz
před 2 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   cena, rychlost doručení

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 2 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   Rychlost dodání

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 2 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

Zboží dorazilo včas, nepoškozené a tak to má byt, protože tak je to spravne.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 3 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

80% 

  •   Jednani dobre
  •   Jen nevim zda to je tou pandemii ale dodaci lhuty trosku sileny
  •   Trysky sem mel pohazeny v obalce zadny trideni do pytliku ale sanci jim jeste dam :D

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den,

děkujeme za kladnou recenzi našeho e-shopu.
Jen k té šílené dodací lhůtě: Objednávka proběhla ve čtvrtek po 9. hodině večer, ihned v pátek jsme začali na Vaší objednávce pracovat a předali na expedici. Bohužel svozy Zásilkovny u nás jezdí kolem 10. hodiny ranní a tak byla zásilka převzata kurýrem v pondělí, v následující pracovní den.
V úterý Vám byla objednávka doručena.

Děkujeme za důvěru v náš obchod
Tým levny3dtisk.cz
před 3 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

Rychlé odeslání zboží.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 4 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

Vse v poradku.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 6 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

Velmi rychlé a vstřícné jednání.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 7 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

50% 

  •   dlouhá dodací doba i když zboží bylo skladem
  •   žádná komunikace

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 9 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

60% 

Bohužel Pojezdové tyče byly špatně nařezané, snad "flexou" a ani pořádně zabroušené. Stejné jsem mohl koupit v prvním Železářství...

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 


Košík je prázdný

Facebook
Poslední navštívené produkty
  • Doposud jste žádný produkt nenavštívil(a).
 
00
 
 
© levny3dtisk.cz